Subject: Tootjavastutusogranisatsioon/ teavitusalane koostöö
From: MTÜ EES-Ringlus <[email-masked]>
To: "Argo Kerb" <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 11:32:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

soovin käesolevaga tunnustada Teid suurepärase kampaania eest, mis haakub
otseselt ka meie tootjavastutusorganisatsiooni tegevusvaldkonnaga. Oleme
elektroonikaseadmete ja akude maaletoojate esindajad ning puutume
igapäevaselt kokku kaasaskantavate akude käitlemise teemadega.

Oleme varasemalt Teie poole pöördunud ning kinnitame taas, et oleme
huvitatud koostööst ja kampaaniates osalemisest.

Käesoleval aastal viisime oma kampaania läbi koostöös
Maailmakoristuspäevaga. Ajastus oli igati soodne, kuna meie kampaania
toimub samal perioodil Teie kampaaniaga, mis aitab ühiselt võimendada
sõnumit tarbijale. Meie poolelt oli fookuses teavitada, et kasutuselt
kõrvaldatud või kahjustunud akud tuleb viia õigesse kogumiskohta, teie
poolt lisandus selge ja vajalik teave akudega seotud ohtudest.

Soovin esile tõsta, et kampaania sõnum on olnud meedias väga selgelt ja
arusaadavalt esitatud. Kampaania on nähtav nii tänavapildis kui ka
ühistranspordis, lisaks oli Solarise keskuse väljapanek tähelepanu köitev
ja maitsekalt teostatud.

Kasutaksin võimalust uurida, kas on plaanis antud väljapanekut esitleda ka
haridusasutustes või millised on edasised plaanid sõnumi laiendamiseks?
Oleme jätkuvalt huvitatud selles koostöös osalemisest.

Ühe tähelepanekuna juhime tähelepanu asjaolule, et kampaanias on viidatud
portaalile kuhuviia.ee, mis ei ole enam kasutuses ning mille andmed ei ole
ajakohased. Palume kampaania korraldamisel  võimalusel kooskõlastada info
meiega, et tagada tarbijatele edastatava teabe täpsus ja ajakohasus.

Lugupidamise ja parimate soovidega,

Kristy Valgma

MTÜ EES-Ringlus

Juhatuse liige

Telliskivi 60/1, 10412 Tallinn

+372 58 050 572   <http://www.eesringlus.ee/> www.eesringlus.ee